söndag 20 december 2009

La grande finale

Efter en lång och stundtals krävande föreställning är mina dansskor ganska slitna. Några stukade fötter har det blivit och ibland har det känts som om jag aldrig skulle ta mig igenom hela föreställningen, men här kommer till slut upplösningen och resultatet.
För mig som oftast ses i helsvart är detta en synnerligen udda skapelse som tidvis har känts som en gigantisk provlapp. Jag har ju tagit tillfället i akt att prova på ett flertal olika mönster och resultatet har blivit en synnerligen eklektisk historia.
Jag hade egentligen siktat in mig på en fotosession utomhus i all snö, men eftersom det har börjat snöa igen får det skjutas på en osäker framtid.

Alla inlägg som under hösten har berört So you think you can knit hittas här samt under etiketten So you think you can knit.

2 kommentarer:

  1. Nej, hvor er det blevet fint!

    SvaraRadera
  2. En helt fantastisk sjal! Du skulle "modellat" mer på bilderna så vi sett mer av fodret! :-)

    SvaraRadera