fredag 24 september 2010

Åtgärdat misstag

Igår blev den andra ärmen klar på koftan och jag tog tag i att rätta till knapphålsmisstaget, samt att sy i knapparna. Därmed är det bara att fästa lite trådar som återstår innan den kan betecknas som helt färdig. Det hann jag tyvärr inte riktigt med.

Jag hade min Citron på mig igår och satt och funderade lite på om man inte skulle kunna sticka ett par handledsvärmare som matchar. Det börjar bli den tiden på året då jag på jobbet utsätts för en dörr som öppnas hela tiden och därmed skapar en kyligt drag. Dörren öppnas förvisso året om, men det är inte ett så stort problem under de varmare årstiderna. Jag ska fundera lite på det. Jag tror att jag har ett nystan kvar av garnet jag stickade Citronen i och det borde räcka tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar